Als incassomedewerker bied ik ondersteunende administratieve werkzaamheden. Deze ondersteunende werkzaamheden moeten wel heel breed gezien worden, omdat ik als incassomedewerker niet alleen verantwoordelijk ben voor het opmaken van incassobrieven.
Ik moet eerder gezien worden als een projectadministrateur, die alle voorkomende werkzaamheden zal oppakken die met incassoprocedures te maken hebben. Denk bijvoorbeeld ook aan het inschakelen van juristen, advocaten, gerechtsdeurwaarders en aan het opstarten gerechtelijke procedures in samenspraak met de opdrachtgever.
De uitvoering van een gekozen strategie is van levensbelang voor een organisatie. Uw medewerkers spelen hierin een belangrijke rol.
Als uw medewerkers het werk niet (volledig) aankunnen kan dit op de lange termijn voor problemen zorgen. Om ervoor te zorgen dat uw medewerkers de werkwijze eigen kunnen maken, bied ik training en coaching aan.
Één op één training of groepstraining: het behoort allemaal tot de mogelijkheden!
Heeft uw bedrijf – vanuit de WFT – de verplichting om leningen te registreren in het Kredietinformatiesysteem? Dan is het van belang dat dit juist en tijdig gebeurt.
Tegenwoordig worden (negatieve) BKR-registraties vaak met succes aangevochten bij de rechter of de Geschillencommissie BKR (zie onderzoek van het AD). Niet het BKR moet deze procedures voeren, maar u als aangesloten organisatie. Des te belangrijker om uw registraties en uw registratie procedure op orde te hebben.
Als BKR-specialist kan ik uw organisatie helpen met de registraties, het opleiden van uw personeel of bij het opzetten of controleren van uw procedures!
In verband met Corona werken wij natuurlijk allemaal vanuit huis.
Al mijn diensten worden daarom momenteel enkel online aangeboden. Met een stabiele netwerkverbinding en online (training-)tools is werken op afstand geen enkel probleem.
Follow Us!